Maniac

Bild på "morfars" vardagsrum. Inte alla som har en bil brevid tvn! Suddig var bilden dock. Kände bara att det är lite tråkigt att göra inlägg utan bild..
 
Iallafall, sitter just nu och väntar på mormor, missade bussen såklart. Men mormor är räddaren i nöden och ställer alltid upp! Idag tänkte jag fara och simma på min håltimme, sedan efter skolan ska jag gymma. Har börjat träna ganska ofta nu faktiskt! Om det skulle gå två dagar så skulle jag känna ojojoj, måste dra mig till gymmet nu altså! Men ett år sedan så tänkte jag mer, äh jag tränade ju förrförra månaden, det räcker. Man blir lätt inne i att träna när man faktisakt börjar! Ett lite osammanhängande och ack så ointressant inlägg men bättre än inget. Tro jag, haha. Ska iallafall låta min mor som skriker otåligt i örat få överta datorn nu, so byeeeee så länge, hadee
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback