Det där med att flytta..

Det där med att flytta alltså. Finns det något jobbigare? Har nu bott i gullänget sedan november och nu bär det iväg igen. Först blir det att bo hemma nån månad innan jag och alex rullar vidare mot Stockholms hållet. Han har fått jobb i Upplands Väsby och bosätter sig redan nästa vecka i en husvagn, jag blir kvar nåra månader och under tiden försöker vi hitta lägenhet. Känns himla roligt men asså... Flyttstäda.... Finns inget värre!!! Inreda, fixa och dona, hur kul som helst! Men.. Städa ur, blä. Jaja, ska försöka göra bort det mesta i helgen när alex kommer hem så jag slipper göra allt själv då han knappt är hemma nått nu. Nog om det, har skaffat mig en ny mobil!!! iPhone 6. I Love it. Ska blogga lite mer nu när jag har sån bra mobil med bra kamera! ååååå nu ska jag sova, fullspäckat schema imorgon! Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback