återvänder

Åh dra mig ända in i baljan eller nått vad längesedan det var jag bloggade. Antar jag slutade eftersom alla mobiler jag tagit i under hösten/vintern på något underligt vis antigen gått sönder eller försvunnit.. Så har inte haft några kort eller nått att blogga från i stort sett. Men nu äntligen har jag en KUNG mobil(xperiaZ1) som jag planerar ha kvar ett bra tag. Peppar peppar! Så blir förhoppningsvis mer inlägg framöver! I nuläget iallafall så jobbar jag på sundhem för alla som är intresserade, har heltidstjänst 6månader frammåt! Aaaasnajs. Moneymoney! Och jag tränar förövrigt också som vanligt ungefär, gym 5dagar i veckan. Men nu förtiden tränar jag med min partner in crime, eller min så kallade pojkvän alex! ♥ (Se bild). Bor även praktiskt taget där, flertalet dagar i veckan spenderas där iaf. Orkar inte gå in allt för detaljerat om hur läget är men en kort uppdatering tyckte jag iallafall jag kunde bju på! Lär ju höra av mig mer ändå som sagt så ingen fara på taket lixom ;) hade tänkt slumra några timmar nu innan arbete väntar, så adios för tillfället. På återseende! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback