howdy

Hallå! Jag är så oerhört enormt lycklig att denna helg är slut. Har jobbat arslet av mig fredag lördag söndag. När jag blev hämtad mormor efter jobbet igår var jag så trött på att vara social, såååååå less på att vara glad, gullig, svara på frågor och prata. (Jobbar på ett äldreboende för er som inte vet) Kan inte fatta hur man kan jobba med det på heltid. Någon helg då då och, visst. Men varje vecka i åratal? Nej fy. Men, det är bra att det finns dom som gör det dock, behövs ju! Idag har jag gått på stan och vart på gymmet för första gången på ca två veckor!! Så skönt. Brux har ju brunnit så blir att fara på f&s nu bara. Sen har jag varit ute på en springtur också. Härligthärligt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback